X

قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب

09128423371 مدیر فروش: خانم ستاریان
قیمت یخچال قفسه ای

یخچال قفسه ای یکی از کاربردی ترین تجهیزاتی می باشد که در فروشگاه های زنجیره ای به منظور نگهداری، و به نمایش گذاشتن مواد غذایی فاسد شدنی مورد استفاده قرار می گیرد. این یخچال روباز در مجموعه ی دنار سرما در ابعاد و متراژ گوناگون قابل طراحی و ساخت می باشد. تمامی متریال به کاربرده شده در این محصول از نوع درجه یک می باشند و از کیفیت فوق العاده ای برخوردار می باشند.

دنار سرما
دنار سرما

همانطور که می دانید در فروشگاه های زنجیره ای انواع مواد غذایی فاسد شدنی عرضه می شود، برای حفظ و این محصولات غذایی لازم است که در دمایی ایده آل نگهداری شوند تا از کیفیت و تازگی آن ها کاست نشود. یخچال پرده هوا بهترین گزینه برای نگهداری از انواع مواد غذایی می باشد، این محصول علاوه براینکه می تواند مواد فاسد شدنی را نگهداری کند، می تواند به زیبایی هرچه تمام آن ها را در معرض دید مشتریان قرار بدهد. نحوه ی طراحی این یخچال بدون درب به طوری می باشد که مشتریان می توانند به راحتی به تمامی محتویات دسترسی داشته باشند. 

یخچال قفسه ای

یخچال قفسه ای چیست؟

یخچال فروشگاهی دارای موتوری قدرتمند می باشد واین ویژگی باعث می شود تا محصولات در زمان کمی به دمای ایده آل برای نگهداری برسند. سیستم گردش هوای به کاربرده شده در این یخچال ایستاده باعث می شود تا دمای تمامی محتویات درون یخچال به طور یکسان باشد و هوای سرد در تمامی نقاط یخچال پخش شود. عایق بندی به کاربرده شده در این یخچال قفسه ای از نوع فوم تزریقی پلی یورتان می باشد، این ویژگی باعث می شود تا از اتلاف برودت جلوگیری شود، و سرمای یخچال هدر نرود. نوع طراحی این یخچال به نسبت یخچال ویترینی متفاوت است زیرا این یخچال دربی ندارد اما در ویترین مغازه درب هایی شیشه ای به کارگرفته می شود. مشتریان می توانند در هنگام سفارش این محصول می توانید آن را باتوجه به دکوراسیون فروشگاه خود با رنگ و طرح مدنظرتان سفارش دهید. بدون درب بودن این یخچال پرده هوا جلو باز باعث می شود تا مشتریان بتوانند بدون باز و بسته کردن دائمی درب محصول مورد نظرشان را از یخچال بردارند.

یخچال بدون درب

قیمت یخچال قفسه ای

این محصول در ابعاد و متراژ گوناگونی تولید می شود و از این رو قیمت های گوناگونی را شامل می شوند. از جمله فاکتور های تاثیرگذار در قیمت محصولات می توان به نوع موتور، جنس بدنه، اندازه اواپراتور و نوع مصرف، کندانسور و... اشاره کرد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر از قیمت و مشخصات فنی محصولات با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

طرز کار یخچال بدون درب

طرز کار یخچال بدون درب



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید