X

نحوه کارکرد دستگاه بستنی ساز صنعتی و خانگی + فیلم دستگاه بستنی ساز

09128423371 مدیر فروش: خانم ستاریان
نحوه کارکرد دستگاه بستنی ساز چگونه است ؟

دستگاه بستنی یکی از انواع تجهیزات مهم در بستنی فروش ها و کافی شاپ ها می باشد که امروز می توانید آن را در کنار آبمیوه فروشی ها نیز ببینید در این مطلب می خواهیم ویژگی ها و طرز کار و نحوه کارکرد این دستگاه را به شما آموزش دهیم.

دنار سرما
دنار سرما

دستگاه بستنی قیفی ساز چطور کار می کند؟

نحوه کاکرد دستگاه بستنی ساز صنعتی + طرز تهیه بستنی با دستگاه بستنی ساز

دستگاه بستنی ساز قیفی یکی از محبوب ترین انواع دستگاه بستنی ساز می باشد که در کافی شاپ ها، بستنی فروشی ها، آبمیوه فروشی ها، لبنیاتی ها و... بسیار کاربرد داشته و علت نحوه کارکرد و نوع بستنی تولید متمایز با سایر بستنی ساز ها می باشد.این دستگاه در صورت سفارش بستنی توسط مشتری، بستنی را در داخل وافل می ریزد. 

دستگاه بستنی ساز

طرز کار با دستگاه بستتی ساز قیفی = طرز تهیه بستنی با دستگاه بستنی

همانطور که اشاره شد برای درست کردن بستنی قیفی ذشما نیاز به دستگاه بستنی ساز قیفی دارید . دستگاه بستنی قیفی باید به طور همزمان مرحال کره گیری، سرمایش و ترکیب بستنی را انجام دهد. تا به این ترتیب با هوادهی مناسب، کریستال ها یخ را در اندازه های بسیار کوچک نگه داشته و کره گیری دستگاه نیز میزان کره موجود دربستنی را که بیشتر از حد مجاز باشد را تفکیک کرده و میزان آن را کاهش می دهد. ویژگی مثبت این دستگاه بستنی ساز صنعتی این است که قادرند بستنی را بلافاصله پس از آماده شدن، به دست مشتری رسانده و مشتری آن را مصرف نماید این دستگاه ها اغلب با سرما دهی مناسب باعث قوام و سفت شدن بستنی می شود 

دستگاه بستنی ساز قیفی دارای انواع مختلفی می باشد از جمله بستنی ساز رومیزی، بار سفت کن بستنی، بستنی ساز ایستاده، بستنی ساز کوچک یا بستنی ساز خانگی که در صنایع برودتی دنار سرما با قیمتی مناسب و استثنائی از برترین برند های دنیا عرضه می شود اما بسیاری از ما مدل هایی که در بیرون و در بستنی فروشی ها دیده ایم برای ما آشنا می باشیم. 

صنایع برودتی دنار سرما عرضه کننده بهترین برند های بستنی ساز می باشد کهد قادرند بهترین بستنی قیفی را در مدل های مختلف به شما ارائه دهد از جمله بستنی قیفی ساز دو رنگ، بستنی قیفی لبه رنگی. دستگاه بستنی ساز بار سفت کن در دو نوع رومیزی و ایستاده از برند های معروف بستنی ساز تایلر، بستنی ساز اسمچ، بستنی ساز هاببستنی، بستنس اسز فوما، بستنی ساز دلموتی، دستگاه بستنی ساز کنوود، بستنی ساز ژلاتو،  دستگاه بستنی ساز اشن پاور، دستگاه بستمی سار استاکول، بستنی ساز گوشن، بستنی ساز ژلماتیک ، بستنی ساز تسلا و.... 

ویژگی دستگاه بستنی ساز صنعتی 

  • دارای موتور گیربکس دار و با کمترین میزان صدا و ارتعاش 
  • دارای دو نوع تک فاز و سه فاز
  • دارای نمایشگر دیجیتالی ترمومتر
  • دارای شیر تخلیه
  • دارای بدنه و مخرن استیل ضد زنگ استنلس
  • نصب و راه اندازی آسان 
  • دارای یکسال گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش

در هنگام خرید بستنی ساز به چه نکاتی باید دقت کنید؟

طریقه کار با دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی + طرز تهیه بستنی قیفی

اگر به خرید بستنی ساز فکر میکنید و دوست دارید که از این وسیله در منزل استفاده کنید از آن برای کسب درآمد استفاده نمایید باید نکاتی را قبل از خرید در نظر بگیرید در ادامه این مطلب می خواهیم تعدادی از نکات مهم که برای خرید دستگاه بستنی ساز لازم است بدانید را آورده ایم. 

  •  سهولت کار کردن با دستگاه

فرایند درست کردن بستنی با دستگاه بستنی سازمختلف بوده و یکسان نمی باشد . اما با این حال کار کردن با بستنی ساز از گزینه‌های دیگر ساده‌ تر می باشد. در نتیجه برخی از افراد ترجیح می‌دهند با صرف هزینه‌ بیشتربرای درست کردن بستنی راحتی بیشتری را در تهیه بستنی داشته  باشد و به سراغ بستنی ساز گران کمپرسوردار می‌روند. برای خرید دستگاه بستنی ساز برقی بهتر است به سراغ مدل‌هایی بروید که دارای چند ظرف اضافیی برایپ مخلوط ترکیبات بستنی در اختیارتان می‌گذارند. در این صورت برای سرد نگه داشتن ظرف آماده‌سازی بستنی، قبل از شروع کار راحت‌تر خواهید بود.

  • ظرفیت و بزرگی دستگاه

اگر میخواهید برای تعداد زیادی از افراد بستنی درست کنید یا برای خانه و قصد دارید برای خانواده بستنی درست کنید، توجه به اندازه دستگاه بسیار مهم است. اگر تعداد اعضای خانواده‌تان هم زیاد است، باید حتما به اندازه دستگاه بستنی ساز دقت کنید.دستگاه بستنی سازمعمولا گنجایش خوبی دارند. پس قبل از خرید بستنی ساز باید بدانید که چه حجمی از بستنی را درست خواهید کرد و قرار است، چند نفر مهمان دسر خوشمزه‌تان باشند.

  • ترکیب و انسجام بستنی

یکی از مهم‌ترین نکاتی که باید قبل از خرید بستنی سازباید به آن توجه کنید، شکل نهایی و ترکیب اصلی بستنی می باشد. شما باید بدانید که نهایتا، بستنی و دسری که دستگاه تحویل‌ تان می‌دهد به چه شکل است. بافت و انسجام ترکیب نهایی چگونه می باشد.دردیگر بستنی سازها، شکل بافت و ترکیب بستنی تا حد زیادی به شما بستنی دارد.اما به طور کلی در دستگاه بستنی ساز یادتان باشد که هر چقدر سرعت هم زدن بستنی کمتر کنید، نتیجه نهایی سفت‌تر خواهد بود. اما سرعت هم زدن بیشتر بستنی، باعث می‌شود تا بستنی شما در نهایت شل شود و تکه‌های یخ هم در بستنی شکل نخواهد گرفت. 

  • راحتی نظافت دستگاه

قبل از خرید بستنی ساز باید به این نکته توجه کنید که ساختار دستگاه چگونه بوده و حتما به ساختار دستگاه هم نگاهی داشته باشید و ببینید که شست‌ و شو و تمیز کردن آن آسان است یا خیر. متأسفانه، این بخش از کار یعنی شست و شوی قطعات دستگاه چندان اغلب به دلیل اینکه قابل دسترس نیستند، خوشایند نیست. پس با انتخاب مدل مناسبی که به سادگی می‌توان قطعات و قسمت ها مختلف آن را تمیز و شست شو کنید کار خود را آسان کنید.

  • سر و صدای دستگاه

یکی دیگر از نکات مهم و ویژگی های دستگاه بستنی ساز بی صدا بودن آنهاست درنتیجه یکی از نکاتی که باید به آن توجه کنید توجه به صدای دستگاه است بنابراین، اگر قصد خرید بستنی ساز برقی دارید حتما به میزان سر و صدای آن هم توجه داشته باشید.

طرز کار دستگاه بستنی ساز 

طرز کار با دستگاه بستنی ساز قیفی

نحوه کار کرد این دستگاه با سایر دستگاه بستنی ساز خانگی متفاوت می باشد و با توجه به نوع محصول نیز کارکرد آن متفاوت است. در نتیجه هیچ یک از دستگاه های بستنی ساز دارای کارکرد و طرز کار یکسانی نمی باشند. اولین قدم برای شروع به کار دستگاه بستنی ساز این است که آن را در یک سطح صاف و تراز مستقر نمایید و به فاصله دستگاه بستنی ساز با دیار بغل و پشت توجه کنید این فاصله نباید از 50 سانتی متر بیشتر باشد زیرا هوا باید به خوبی در این فضا جابه جا شود و گردش پیدا کند. می توانید برای نصب این دستگاه از نصاب یا متخصص حرفه ای کمک بگیرید تا شما رابا نحوه شیوه صحیح استفاده از دستگاه و نصب آن کمک کند همچنینی می توانید از دفترچه راهنما دستگاه بستنی ساز هم استفاده کنید. 

معرفی برند و بهترین مارک دستگاه بستنی ساز صنعتی 

طذرز کار با دستگاه بستنی ساز قیفی و آموزش تعمیر دستگاه بستنی ساز قیفی

دستگاه بستنی ساز نیکنام

نحوه کارکرد دستگاه بستنی ساز قیفی + دفترچه راهنما دستگاه بستنی ساز

مشخصات فنی بستنی قیفی ساز نیکنام مدل دلارام تک فاز

مدل  دلارام تک فاز هرمتیک
میزان تولید در ساعت  250 عدد
قدرت کمپرسور  5/1 اسب
کمپرسور نگهدارنده  8/1 اسب
قدرت موتور همزن  3 اسب
نوع بستنی  2 رنگ
ظرفیت مخزن  15+15
جنس بدنه  استیل استنلس
نوع برق مصرفی  تک فاز
گارانتی  دارد
کشور سازنده  ایران

دستگاه بستنی ساز شمس

طرز کار با دستگاه بستنی ساز قیفی صنعتی

مشخصات فنی بستنی ساز قیفی شمس

تعداد تولید بستنی در ساعت  450 تا 500
کمپرسور نگهداری  6/1 اسب
قدرت کمپرسور  3 اسب
قدرت موتور همزن  3 اسب
نوع بستنی  2 رنگ
ظرفیت مخزن  15+15
نوع برق مصرفی  3 فاز و یا تک فاز
کشور سازنده ایران
گارانتی 

دارد

 قیمت دستگاه بستنی ساز

در قیمت دستگاه بستنی ساز موارد مختلفی از جمله شرکت سازنده و نوع برند بستنی ساز، نوع موتور و کمپرسور، مدل دستگاه و تعداد قیف های آن، ظرفیت مخزن دستگاه تعیین کننده و تاثیر گذار است و همچنین در حالت کنونی با توجه به نوسانات موجود در بازار قیمت دقیقی نمی توان برای آن ها ذکر نمود. در نتیجه برای کسب اطلاعات و آگاهی از قیمت و خرید بستنی ساز از جمله خرید بستنی ساز شمس، خرید بستنی ساز نیکنام، خرید بستنی ژلاتو و... می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته یا در واتساپ به ما پیام دهید تا با دریافت مشاوه و استعلام قیمت در خرید به شما در خرید کمک نمایند.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
  • علی زارعیان
    راهنمایی میخام برای خرید دستگاه بستنی ساز
    • اپراتور سایت

      جهت دریافت مشاوره ی رایگان با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

تماس بگیرید